Alla inlägg under maj 2013

Av Ellen - 2 maj 2013 22:48

Halloj!

För det första så vill jag bara säga förlåt för att jag inte har bloggat så mycket på ett tag! Men nu lovar jag att iallafall försöka hinna med ett eller flera inlägg om dagen! 

Ja, först så hade jag nog tänkt berätta om min dag! Idag har jag fyllt år! JIPPIE!!! Och båda mina föräldrar har också fyllt år idag! Ja, det kanske låter lite konstigt men det är sant! Vi fyller alla år på en och samma dag!


Och nu så hade jag tänkt rabbla upp mina presenter, så ni som tänker "åh men guud måste hon verkligen?" så ja det tänker jag göra!


Min första present idag var en svart spargris som ser ut som en kamera!

Jag har även fått ett fejk stearinljus med ett litet ljusfat under, en jätte mojsig pläd (tjock filt)!

Av min syster så fick jag en neccisär med ett nagellack, ett läppglans och en naglellacks remover i!

Och till sist så kommer det vi alla har väntat på...

Jag har fått en egen bärbar DATOR!!! YEAY!!! 

Så nu blir det lite enklare att blogga så att ni slipper så långa avstånd mellan inläggen!


Puss & Kram// Ellen!


OBS! 

Det är ganska sent nu så jag orkar inte ta kort på allt men lovar att det kommer bilder imorgon!



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Jag är en riktigt crazy tjej från Dalarna som älskar allt mellan himmel och jord och vill gärna att ni ska tycka om min blogg!
Puss Kram// Ellen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards